Gebruiksvoorwaarden & huisregels

AURA Wellness & Sunbody

INTRODUCTIE

Bij het maken van een reservatie – telefonisch, per e-mail, via www.aurawellness.be of via

externe partnersites zoal Relaxy, Last Minute Sauna of andere platforms – gaat u

automatisch akkoord met de algemene voorwaarden en huisregels van Aura Wellness &

Sunbody.

De huisregels worden geacht gekend en aanvaard te zijn door elke klant, conform het

principe dat eenieder geacht wordt kennis te nemen van de geldende regels bij het betreden

van het complex. De huisregels worden ondertekend door minstens één van de aanwezige

gasten/klanten. Tijdens de ondertekening kan men deze regels nalezen, en ze zijn tevens

ook beschikbaar op onze website www.aurawellness.be.

ANNULATIEVOORWAARDEN/OVERMACHT

ANNULATIE DOOR DE KLANT

Een reservatie kan door de klant kosteloos worden geannuleerd tot 48 uur voor het gplande

tijdstip van aanvang. Bij annulatie minder dan 48 uur voor de gereserveerde sessie is 50%

van het volledige reserveringsbedrag verschuldigd als schadevergoeding, ongeacht of er

reeds een voorschot werd betaald. Bij niet opdagen (no-show) zonder enige verwittiging

wordt ook 50% van het totale bedrag aangerekend.

ANNULATIE DOOR AURA WELLNESS & SUNBODY

Aura Wellness & Sunbody behoudt zich het recht voor om een reservatie te annuleren in

geval van overmacht. Dit omvat, maar is niet beperkt tot:

Technische defecten aan installaties of infrastructuur

Dubbele boekingen

Andere onvoorziene omstandigheden die de uitvoering van de reservatie onmogelijk

maken.

RESERVERING WIJZIGEN

Een reservering, aanpassing of annulering per eenzijdig e-mail of sms van de klant is niet

rechtsgeldig. Dit is pas geldig van zodra U een bevestiging krijgt van Aura Wellness &

Sunbody.

BEGIN EN EINDE RESERVATIE

De klant respecteert het aanvangsuur van de afspraak en komt bij voorkeur 5 à 10 minuten

vroeger aan. In geval van laattijdige aankomst zal Aura Wellness & Sunbody genoodzaaktzijn de sessie aan te passen conform de planning van de dag. De klant verbindt zich ertoe

het einduur strikt te respecteren en het complex tegen het afgesproken tijdstip te verlaten.

Bij het laattijdig verlaten van het complex, rekenen wij 20 euro per kwartier aan die wij bij de

volgende klant in mindering zullen brengen.

ALGEMEEN

Vooraleer U gebruik maakt van één van de faciliteiten is het verplicht om een douche te

nemen, mits hygiëne van hoogste prioriteit is.

Na het gebruik van de sauna, stoombad of jacuzzi is de klant verplicht een douche te

nemen. Hygiëne moet gerespecteerd worden.

De klant is verplicht een badhanddoek te gebruiken in de sauna en hammam. Ook is het

verplicht om badpantoffels of slippers te dragen in het complex. U kan ofwel zelf

handdoeken en slippers meebrengen, ofwel huren bij Aura Wellness & Sunbody. In geval U

geen handdoeken of slippers meebrengt en weigert om een badset te huren, dan heeft Aura

Wellness & Sunbody ten allen tijde het recht om uw toegang tot het complex te ontzeggen.

Dit omwille van hygiëne en veiligheid. Het is uiterst verboden om producten toe te voegen

aan de jacuzzi en sauna kachel. Ook worden de instellingen van de apparatuur door de klant

niet gewijzigd.

Onze deskundige medewerkers geven altijd een rondleiding en leggen U uit hoe de

toestellen werken. De klant is wel zelf verantwoordelijk voor het correcte gebruik van de ter

beschikking gestelde faciliteiten. In geen geval wordt Aura Wellness & Sunbody

aansprakelijk gesteld voor lichamelijke of materiële schade, ongevallen en ongelukken. Aura

Wellness & Sunbody zal ten gevolge ook nooit in gebreke gesteld kunnen worden.

Bent u persoonlijke spullen vergeten? U kan deze spullen binnen de maand ophalen. Aura

Wellness & Sunbody kan in geen geval verantwoordelijk gesteld worden voor verlies van

goederen.

Kinderen van 0 tot 16 jaar dienen steeds onder toezicht te blijven van een volwassen

persoon. Het is verboden te lopen in het complex, verplicht gebruik te maken van

badslippers. Houdt hier rekening mee voor uw eigen veiligheid. Het is ook verboden om de

saunakachel met het blote lichaam aan te raken. Gezien de design en directe touch met

warme saunastenen en lichaam kan dit fysieke schade veroorzaken. Dit wordt U ook

opnieuw tijdens de rondleiding meegedeeld. In geen geval kan Aura Wellness & Sunbody

verantwoordelijk gesteld worden ten gevolge van materiële of fysieke schade.

Gelieve de rust van onze buren en andere klanten in het gebouw te respecteren. Roepen,

gillen of lawaai maken in het complex, de terras lounge kan leiden tot verwijdering uit ons

complex. Na 22.00u wordt de stilte in het complex gerespecteerd.

Het is verboden te duiken in de jacuzzi, te roken in het complex (behalve op het terras) en

om eten of drinken mee te nemen. U kan steeds via de QR app uw bestellingen doorgeven.

Er wordt niet gedronken of gegeten in de Finse design sauna.Wanneer schade aangebracht wordt aan het door u gehuurde saunacomplex, bent U

verplicht de herstellingen van deze schade te vergoeden. Wanneer het saunacomplex

gesloten is om deze reden zal U een schadevergoeding moeten betalen van 500 EURO per

kalenderdag.

De niet-naleving hiervan geeft Aura Wellness & Sunbody het recht om een

schadevergoeding van 60 euro in rekening te brengen.

Huisdieren zijn niet toegelaten.

VERBOD VERDOVENDE MIDDELEN

Het is ten strengste verboden om drugs, lachgas, cannabis (wiet) of enig ander verdovend

middel te gebruiken in het complex van AURA Wellness & Sunbody.

Bij vaststelling van dergelijk gebruik behouden wij ons te allen tijde het recht voor om

toegang tot het complex onmiddellijk te beëindigen, zonder terugbetaling van het betaalde

bedrag. In zulke gevallen blijft het volledige bedrag verschuldigd en kan geen compensatie

of terugbetaling worden geëist.

SCHADE en DIEFSTAL

SCHADE AAN EIGENDOMMEN

Indien de klant schade toebrengt aan de installaties, toestellen, muren, decoratie of enig

ander onderdeel van het complex, zal Aura Wellness & Sunbody een derde partij

inschakelen om de nodige herstellingen uit te voeren. Met derde partij wordt een aannemer,

sauna leverancier of andere bekwame partij bedoeld die de herstellingen kan uitvoeren en

schade kan herstellen in oorspronkelijk staat.

De kosten hiervan zijn volledig ten laste van de klant. Dit omvat, maar is niet beperkt tot,

herstel van meubels, apparatuur, muren, schade aan saunabanken, schade aan de kuip en

randen van de jacuzzi en andere eigendommen.

BIJKOMENDE VOORWAARDEN:

Indien de schade leidt tot een onwerkbare situatie (bijv. verstoorde werking of verlies van

designkwaliteit) of als het gebruik van het complex al dan niet ernstig wordt belemmerd, zal

de klant een schadevergoeding van €500 per kalenderdag verschuldigd zijn, zolang de

herstellingen niet kunnen worden uitgevoerd of het functioneren van het complex in gedrang

komt.

KOSTEN VOOR SPECIFIEKE SCHADE:

Televisie: schade aan de tv waardoor de tv niet meer werkt, zal €1500 in rekening gebracht

worden. Het is niet toegestaan om de de tv nat te maken.

Afstandsbediening tv: Verlies of schade aan de afstandsbediening van de tv wordt €45 in

rekening gebracht.Order Tablet: Schade of verlies van een tablet wordt €130 in rekening gebracht.

Spiegel: Schade aan een spiegel wordt €350 in rekening gebracht.

Haardroger: schade aan de haardroger of diefstal van de haardroger wordt €60 in rekening

gebracht.

Atelier Rebul producten: Diefstal van Atelier Rebul producten of alle andere shampoo’s

etc. zal de prijs van het product zelf, zoals ze zijn vermeld op de Atelier Rebul website + een

administratieve boete van €60 in rekening gebracht worden. Hetzelfde geldt voor de

thuisproducten van AURA Home Collection.

CADEAUBONNEN

Cadeaubonnen zijn 12 maanden geldig vanaf de uitgiftedatum en zijn niet vatbaar voor

retour. Cadeaubonnen dienen aangeboden te worden op het uur van de afspraak.

Indien de klant de cadeaubon niet kan voorleggen, zal hem gevraagd worden het bedrag te

betalen.

Cadeaubonnen waarvan de geldigheidsdatum overschreden zijn, zullen steeds geweigerd

worden.

Het is mogelijk een cadeaubon te verlengen voor de vervaldatum. U betaalt hiervoor 10%

van de waarde van de bon per verlengde maand. Het is noodzakelijk om hiervoor contact

met ons op te nemen.